سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ثبت شکایت از فروشنده

 

جهت ثبت شکایت از فروشندگان ، لطفا راهنمای زیر را بخوانید!

 

شکایت از فروشنگان شامل چه واردی میشود ؟

– محصول دریافت شده توسط شما ، متغیر از محصولات فروشگاه باشد و با محصول خریداری شده تفاوت داشته باشد.

– در فروشگاه محصولی را مشاهده کردید که با قوانین سایت و قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرت دارد.

– محصول دریافتی زدگی ، خوردگی و… داشته باشد و صحت این موضوع از طرف مدیناس شاپ تایید شود.

– پس از پنج روز از زمان ثبت سفارش محصول و اطلاعیه های محصولات به دست شما نرسد.

– محصول دریافتی کالای دست دوم بوده و صحت این موضوع از سمت مدیناس شاپ تایید شود.

– برای پشتیبانی محصول ، فروشنده پاسخگو نباشد

 

آیا پس از ثبت شکایت میتوانم کالای خریداری شده خود را مرجوع کنم ؟

بله ، شما میتوانید با مراجعه به صفحه روش های مرجوع کردن کالا اطلاعات لازم و کافی جهت مرجوع کردن کالا و روش آن را مطالعه کنید.

 

چه زمانی به شکایات رسیدگی میشود ؟

همانگونه که در صفحه برقراری ارتباط اشاره شد ، فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان از فروشندگان بین 1 تا 2 روز کاری انجام گرفته و نتیجه آن به اطلاع شما مشتری عزیز خواهد رسید.

 

 

جهت ثبت شکایت ، لطفا فرم زیر را با دقت پر کنید.

[contact-form-7 id=”510″ title=”فرم تماس – قسمت ثبت شکایت فروشندگان”]

برگشت به بالا